02 February 2007

"Komang Spanar @ Cap Ayam "

Ayat yang berjaya menyebabkan aku rase berdesing je telinga mendengorkannya. Dari kecik sampai la ke lening dua ayat nie sentiasa menjadi ukuran kerje yang aku buat. Terima kasih banyok2 kepada mereka yang melontarkan dua ayat nie kat aku supaya sedor diri sikit bende yang aku buat tu bukan yang terbaik....

Jadi kepada mereka yang baru kenal ayat nie jangan melenting tapi fikir secara positif tingkatkan mutu persembahan kerja kite baru lah kena bukan jadi "sejuk" x dok perubahan langsung.

Kate orang kena sindir pun senyap, kena puji pun senyap.....macam tunggul x respon, x leh tunjuk sikap lagu tu, yang rugi kita jugak.

Manusia kalau x kritik orang lain dia x rasa senang hati....fitrah dia lagu tu kita x leh nak halang...jadi kita lah yang kena berubah bukan orang berubah untuk kita....

wallahualam

p/s : blog aku pun komang spanar @ cap ayam jugok, tapi aku akan improve la lagi akan datang, wa ila' liqa.

No comments: